blog top

tirsdag den 1. juli 2008

Sikke en overraskelse...

Jeg overrasker andre mennesker alt for lidt.
Det skal der gøres noget ved!

Selv bliver jeg virkelig glad og overvældet, når andre overrasker mig.
For tre år siden var jeg på koloni på min fødselsdag. Det havde jeg selv valgt, og det var hyggeligt. Jeg købte kage til kaffen, og der bliver hygget med beboerne.
Men da vi så sidder og spiser aftensmad banker det på døren. Der, udenfor vores feriehus, står min mor, ex-kæreste, hans far og en af mine kollegaers mand. Den ene af mine kollegaer kende min svigerfar, og de havde fået det arrangeret. Min mor havde bagt boller og lavet lagkage.
Hvor blev jeg glad, og hvor nød beboerne at få masser af kage og gæster.

Måske skal mine kollegaer snart overraskes...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du fik i hvert fald overrasket mig! Tusind tak, dit skoenne menneske :-D

Marianne sagde ...

Fisker: Selv tak, du søde pige! ;0)