blog top

lørdag den 16. august 2008

Ferien, der druknede væk...

Kaffen står ved siden af. Det er lørdag morgen.
Det er total afslapning. Der er stadigvæk ferie. Jeg nyder det virkelig. Jeg elsker at have ferie.

Der bliver læst en del bøger i denne ferie; 4 bøger er afsluttet, og det passer mig storartet. Flere bøger venter på at blive læst, at blive levende i mit hoved og i mine tanker.

Vejret har ikke været det bedste. Jeg har haft rigtig meget regn i min ferie, men det har faktisk ikke gjort noget.
Måske er det også fordi, jeg ved, hvad jeg har at se frem til...

29 °C
Klart
Blæst: V med 4 m/s
Luftfugtighed: 29 %





lør
Klart
37 °C | 27 °C
søn
Klart
37 °C | 27 °C
man
Klart
38 °C | 29 °C
tir
Klart
37 °C | 27 °C







Sol Sol Sol


Jeg skal vist nok, få sol nok!

Kufferten vist snart pakkes. Søster flytter ind og ser efter Søde og Sure mis. Mandag tager jeg afsted.
Jeg er begyndt at glæde mig, rigtig meget endda!

8 kommentarer:

Sifka sagde ...

Der er vist tale om solgaranti der. God lørdag:)

Unknown sagde ...

ja det er da en fantastisk ting at se frem til! :0)

soool og sol igen . . . . pfeuuu.

Kanonkuglen sagde ...

My baby takes the morning train
He works from nine till five and then
He takes another home again
To find me waitin' for him

Marianne sagde ...

Sifka: Jeg tror, jeg nok skal få sol! ;-)

God lørdag til dig

Marianne sagde ...

pedrsn: Det er virkelig dejligt at se frem til. Og det er jo lige om lidt... :-)

Marianne sagde ...

Kanonkuglen: TUSIND TAK.... nu er den i mit hoved..... igen igen igen!

Skal jeg ringe til dig og synge højt? ;0)

Anonym sagde ...

Hvor skal du hen, Marianne? Det lyder lækkert med de lune temperaturer - rigtigt ferievejr :-)

Marianne sagde ...

Madame: Jeg tager til Egypten, så der burde solen holde ;0)

Jeg syntes også, jeg trænger til sol og varme.