blog top

onsdag den 10. september 2008

Stille nu....

Jeg skal på arbejde senere i dag. 12 timer.
Jeg føler mig lidt underlig i dag. Ved ikke helt, om jeg er ved at blive syg, hvilket faktisk vil ligne mig dårligt.
Jeg har kun haft 1 sygedag i de 5 år, jeg har været ansat i mit nuværende job.

Jeg er ikke så god til at melde mig syg, og slet ikke som jeg har det nu.
Mon ikke det bliver bedre at få noget at spise og en kop kaffe, og så bare komme i gang!

Jeg ved andre vil sige, tænk, hvis du smitter andre.... men så skidt tror jeg ikke, det er. Jeg er sikket bare lidt stille i dag...

Jeg ser tiden an, ellers må jeg tage hjem.

God onsdag :0)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg tror det går...ellers kender du sikkert din krop godt nok til at vide, hvornår du skal gå hjem
:-)...et forsigtigt god bedring får du nu alligevel med på vejen

Marianne sagde ...

Anne, det tror jeg også det gøre. Tror bare jeg er lidt mat i det.

Men tak for god bedring, jeg håber ikke, jeg får brug for det ;0D

Sifka sagde ...

Nogen gange er vi bare stille, og det er altid godt for noget, men måske er du bare uheldig, og har tiltrukket en af de der irriterende vira, der drøner rundt for tiden. Hvad det end er bliver det bedre;)

Marianne sagde ...

Sifka: Heldigvis er der intet i dag. Var vist bare lige kroppen, der mindede om at passe på.
Stille var jeg, men som aftenen og arbejdsdagen gik, gik det meget bedre.
Nu slapper jeg af, inden arbejdet kalder igen i eftermiddag.


Men så har jeg også weekend ;0)