blog top

torsdag den 4. september 2008

Stille tidlig torsdag...

Massagen hos min fysioterapeut er overstået for i dag og afsluttet. Der er forbedringer i min nakke/skuldre.
Der er fundet løsninger til, hvad der giver mig hovedpine og spændte muskler.
Han har gjort sit, nu må jeg gøre mit!

Jeg har været forbi Føtexbageren efter speltbrød og en lille kage. Kaffen er snart klar og det samme er min bog.

Jeg skal bare hygge og slappe af, inden jeg skal med Søster ud og købe vinterstøvler til nevøen og niecen! Det skal nok blive sjovt ;0)

Ønsker Jer en rigtig god dag!

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som en god dag, fys, kage og familie :-)

Lige et sidespoergsmaal, traeningen rumsterer nemlig i baghoved... Hvor mange kilo har du paa til pumptraening?

Nille sagde ...

Det lyder virkelig velfortjent - tror vist også snart, at det er på tide, at jeg får forkælet mig selv lidt i den retning!

Og dejligt hvis de kan finde dybereliggende årsager til hovedpine og spændinger!

Marianne sagde ...

fisker: Og en lille lur, er det blevet til ;-) Nu er jeg klar til indkøb med ungerne.

Mht pump.

10 kg i alt til opvarmningen
17 kilo i alt ved benene
7 klip ved bryst (burde snart tage mere på!)
12 kilo ved ryg
5 kilo ved triceps
7 kilo ved biceps

10 kilo ved ben/balder, men denne gane kun 7 kilo, da vi bruger kropsvægt i setdet for også

skuldre har jeg håndvægte på ca 21/2 kilo hver, tror jeg og en vægtstang med 5 kilo på (den er også vild hård)

Jeg tror, det er ok normalt, kan jeg se ved de andre piger.
Ved bryst burde jeg nok have mere på.
Hvad siger du til det? Hvad træner du med?
Vi kører jo koncept, Les Miles, og har samme træning 3 måneder ad gangen.

Marianne sagde ...

Nille: Det er så skønt ind imellem at forkæle en selv. Når der nu ikke lige er andre ;-)

Med hovedpinen, så har den været slem på ferien, men jeg har også været voldsomt presset fysisk og psykisk inden ferien...

Anonym sagde ...

Jeg er i dyb chok! Du er sgu' en staerk en bette kvinde! Jeg skal da vist til at opgradere min vaegt, for den er eddermugme for slap, alt for slap! Jeg er har ikke over ti kilo ved nogen af oevelserne...

Marianne sagde ...

fisker: Ok, jeg tror nu, i forhold til de andre piger, det er en ok vægt jeg har på, men jeg har jo opgraderet lige så stille.
Jeg har en veninde, der har meget mere på end jeg, derfor kæmper jeg jo lidt med at øge endnu mere.

Mon ikke dine ben kunne tage flere kilo, men det kommer jo også an på din skade.
Jeg er jo også oppe at træne pump to-tre gange om ugen, og så kan en vægtøgning jo hurtig komme.

Spændenden snak her, syntes jeg.:0)

Anonym sagde ...

Hmm, jeg var ogsaa oppe paa tre gange om ugen paa et tidspunkt, men har aldrig oeget vaegten saerligt meget. Jeg tror, at jeg vil tage en snak med en af traenerne naar jeg begynder rigtigt igen, for at faa dem til at 'tvinge' mig til mere vaegt. Det er jo dem, som ved hvordan og hvornaar man boer oege. Jeg kan godt se, at der er enkelte kvinder paa mine hold, som loefter meget mere end mig og som i den grad er mindre og spinklere end mig.

Ja, interessant samtale, super at vi kan udveksle erfaringer, saa jeg ogsaa kan blive staerk ;-)

Marianne sagde ...

fisker: Ok, så træner du jo også meget pump!

Det er nemlig godt at tage en snak med træneren. Mine plejer at sige, at nu er det ved at være tid til mere vægt, og når et nyt koncept kommer ud, råder de også der.
Det er nogle gange nemmere, hvis de presser os.

Jeg har lige taget en snak omkring mine spændinger i nakken, og der har jeg fået nogle fif.

Held og lykke, og jeg glæder mig til at følge din øgning af vægt. Vi skal jo være nogle stærke piger ;-)

Marianne sagde ...

Skøn dag - jeg gad også godt det hele :-)

Marianne sagde ...

Shabby-Marianne: Det har været en helt igennem en god dag :0)
Jeg kan læse, at du har lavet en masse hårdt arbejde! Håber, du kan slappe lidt af nu ;0)