blog top

onsdag den 22. oktober 2008

Den allerførste gang blev i dag...

Jeg tog så til spinning, og var sikker på jeg skulle dø!
Opvarmningen var så hård, at jeg ikke troede, jeg ville kunne holde til mere, men det kunne jeg nu faktisk.

Når jeg træner, så træner jeg fuldt ud. Ikke noget lalleri, men giver, hvad jeg har i mig.
Jeg indrømmer gerne, at jeg måtte sætte mig i sadlen ind imellem, at mine ben ikke kunne klare for hård belastning, men jeg overlevede timer (eller de 45 denne time var...)

Bagefter tog jeg på arbejde i 10 timer. 5 timer med møder og 5 timer med beboerne. Jeg har ikke været ret træt, og har kun kunne mærke det ganske lidt i benene.
Men da jeg så skulle på cyklen hjem her i aften.... så havde jeg vist ondt i bagdelen... Jeg kan nu godt mærke, jeg har lavet noget nyt i dag. Dejligt!

Under opvarmningen, tænkte jeg, at jeg ALDRIG ville komme tilbage, men da timen var slut, tænkte jeg andelredes.

Jeg fik super hjælp af instruktøren og evaluering bagefter. Jeg træner et godt sted!
Jeg tager altså afsted igen.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha ha, jeg har sådan set frem til din evaluering af spinning. Det lover jo godt, og du skal bare vide, at jeg også kom til at sætte mig i ny og næ. Rumpetten bliver hurtigt sig selv igen, og jeg er sikker på, at du næsten gang får endnu mere ud af det. Du er jo allerede i god form :-)

Sifka sagde ...

Du er for vild!

Marianne sagde ...

Fisker: Det var noget anderledes, end jeg havde regnet med. Jeg troede faktisk, at jeg havde en bedre kondition, end jeg vist lige havde her... men så må jeg jo bare træne den op med spinning.

Godt at høre, at du også sætter dig lidt ;0) og at enden bliver gode igen ;0D

Jeg er ret glad for jeg kom afsted. Tak for hjælpen ;0)

Marianne sagde ...

Sifka: Det var nu ganske sjovt, tror jeg ;0)
Jeg skal i af fald afsted igen. Måske først i næste uge, men afsted det skal jeg :0D

Anonym sagde ...

Det er skønt at høre, at du er så glad for din træning! Og virkelig flot, at du klarer så lang en dag - du må være i supergod form :o)

Anonym sagde ...

py ha Marianne...jeg håber at kunne sige det samme om en uges tid, for da er jeg startet på svedetime (alene ordet?) Da det nu er for mørkt til at komme på vandet, må vi (mandagspigerne) jo finde noget andet...og vores mandagspigemænd går altså til svedetime...så må vi jo følge trop?

Anonym sagde ...

Det er da super sejt gået, Marianne :)

Og det lyder som om du allerede er blevet lidt hooked på spinning :)

Marianne sagde ...

Madame: Jeg tror min gejst er ved, lige så stille at komme tilbage igen. Det er dejligt!

Jeg syntes nu ikke formen var vild god. Jeg havde for ventet bedre, men det må jeg jo rette op på ;0)

Marianne sagde ...

Anne: Ja, I kan jo selvfølgelig ikke blive ved at træne udenfor. Så må I i gang med svedtimen! Det lyder dejligt hårdt ;0)
Jeg syntes, det lyder hyggeligt, at I så skal træne med jeres mænd :0)

I må da følge trop :0)

Marianne sagde ...

Leif: Tak for det!
Først troede jeg ikke, jeg ville komme mere, men da jeg havde overstået timen, så er der helt andre tanker.
Jeg syntes, det er en sej form for motion!
-men ganske hårdt, men det ved du jo selv :0)