blog top

tirsdag den 18. november 2008

En skinnende æra er begyndt...

I søndags blev mine nye spinningssko taget i brug.

Det var en 45 minutters træningstime, hvor jeg gav mig fuldt ud.
Jeg står meget bedre fast i de nye sko. De passer perfekt til mig, og jeg kan mærke at jeg kan få meget mere styrke i mine ben. De var i al fald meget mere ømme, end de plejer at være!

Jeg har nu fået klampen på.
På de andre sko, var der en mindre klampe på. Det var sko til MTB og til at køre ude med.
Nu har jeg fået en stor rød trekant på, og den støtter vildt godt. Sikke den styrke, der kan komme i pedalerne nu.

Det er det helt rigtige køb for mig.
Jeg er ved at få gang i min træning igen. Fredag var det en times pump, lørdag en times step, søndag 45 minutters spinning, mandag ½ times quick mave/ryg og en times pump. I dag er det en times step, i morgen en times spinning og en times pump på fredag.

Jeg er glad igen. Jeg griner. Jeg er ved at være mig selv igen, nu bare en en større erfaring. Det er en skøn følelse!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

De er fandeme seje!

Nille sagde ...

Jeg er sikker på, at de kan bruges til en tur til Månen - gosh, de ser high-tech ud!

Der er godt nok kommet gang i programmet igen... jeg cyklede lidt mere end 16 km igår - det var jeg nu godt tilfreds med... inden det var igang med muskelmaskinerne!

Imorgen bliver det så nok til Body Move-klassen!

Marianne sagde ...

Fisker, og de er fandeme gode ;0)

Sikke ømme ben jeg har :0)

Marianne sagde ...

Nille: De er super tjekket ;0)

Jeg er i fuld spring igen med træningen, og det er virkelig dejligt.
Du har da også været aktiv. Puha... jeg syntes, det lyder som mange kilometer at cykle! Og så inden maskinerne. Det er godt gået.

Body-move, så kom du igang. Jeg håber, du er glad for det.

Marianne sagde ...

For helgoland da.... det er lige før du overgår kagekonen i skokøb....Og så er de røde :-)

Marianne sagde ...

Shabby-Marianne: Ja, er de ikke fine. Chrom og røde. ;0)

De skal i brug igen i morgen, trods meget ømme lårben... :0)

Anonym sagde ...

Kære Marianne!

Hvor er det bare fedt at kunne fornemme din fornyede livglæde mellem linjerne - SÅDAN!!!

Det er sådan en god følelse når man kommer ud på den anden side og finder ud af, at det - trods alt - har gjort en stærkere og "rigere" :-)

Stort knus til dig, du har fortjent det.

Mange hilsner
Birthe