blog top

lørdag den 28. februar 2009

Jeg har en affære, men kun for en tid...

Jeg har i det sidste stykke tid, haft glæde af en herre.
Han er lidt ældre end jeg, og han er gift!

Han er ikke som type en, som jeg noglesinde har mødt før. Hans holdninger går ikke altid i spænd med mine humanistiske. Faktisk sjældent. Han er ikke ret god ved sig selv, spiser meget og ingen træning.
Men alligevel drager han mig. Jeg kan ikke sige nej.

I eftermiddags havde jeg en aftale og igen i aften, skal vi mødes. Altid her hos mig.

Min lillesøster har han været ved, ved jeg og også hos søster i København, men så har vi da det tilfælles.
I aften skal jeg være i selskab med Mr. Sopranos.

Jeg glæder mig!

12 kommentarer:

Nille sagde ...

Åh hvor jeg grinede, Marianne - men det bliver altså næsten lidt incestagtigt det der indspiste i familien ;-)

Nyd din aften og hils herren ;-)

Anonym sagde ...

jamen god fornøjelse Marianne :-)

Anonym sagde ...

Fy da, Marianne ;-)

Vibeke sagde ...

Jeg sad og blev mere og mere mærkelig tilpas, men det endte i et godt grin,- den var altså god,
Godt gået!
Hilsen fra
Vibeke

Anonym sagde ...

Han er altså også en DEJLIG mand - en der har noget karisma!! Fedt indlæg, som fik smilet frem......

Du må iøvrigt ind og se "Mænd der hader kvinder" jeg siger dig, det var en oplevelse at se den i går. Jeg gik ud derfra med lyst til at læse bogen igen - og jeg er sikker på at filmen også vil blive set igen. Det var STORT og en fantastisk god film!

God søndag :-)

Madame sagde ...

Haha, det var sjovt, Marianne - rigtig god fornøjelse i aften :o)

Marianne sagde ...

Nille: ;0)
Jeg nød min aften kan du tro. Hvilket selskab :0)

Du har lidt ret i, at det vist er lidt for indspist med ham manden mellem søstrene!!!

Marianne sagde ...

Anne: Tak Anne. Der er heldigvis mange timer i selskab ned ham endnu :0)

Marianne sagde ...

Leif: Ja, ikke pille ved gifte mænd! -og slet ikke en mafiamand :0)

Marianne sagde ...

Vibeke: Det var ikke så slemt. Godt du kunne se det sjove i det :0)

Marianne sagde ...

Birthe: Hvilken charmetrold han er... ;0)

Jeg skal ind og se Mænd der hader kvinder. Skal lige finde en dato. Jeg glæder mig helt vildt. Gode anmeldelser og også fra dig, som har set den.

Jeg glæder mig!!!

Marianne sagde ...

Madame: :0)
I lige måde med en dejlig aften!