blog top

torsdag den 2. april 2009

Lykkelige Torsdag...

Jeg har lavet totalt ingenting, og jeg har nydt det.

Solen var varmet op, kattene er blevet klappet mange gange, kaffe er drukket. I roligt tempo, ligesom man skal, når ens ferie er ved at være slut.

Om ikke så længe skal jeg og en veninde besøge to andre veninder. De er gift med hinanden, de to piger, og til maj skal de have deres første barn.
Jeg er glad for, at vi bor i et land, hvor det er muligt. Hvem faren er, ved vi ikke, men skidt for barnet får to gode forældre.
Jeg glæder mig til at se maven, glæder mig til god snak, dejligt mad. De har et hjem, hvor omsorg er i højsæde. De er altid klar til at hjælpe mig og andre.

Det er også hos dem, jeg skal hente en lammekølle til påsken. En hjemmeavlet og økologisk lammekølle. Den ved jeg min familie vil sætte pris på.

Denne torsdag er vist min ynglinsg torsdag, og så er det jo en ugen siden jeg sidst så min elskede Antony!

8 kommentarer:

fisker sagde ...

Du lyder dejlig glad. Glaeder mig til at kunne byde dig paa et glas af min nyligt indkoebte vin over en sludder. Nu er der kun en maaned til :-)

Marianne sagde ...

Fisker: Det vil jeg også glæde mig til.Vin, snak og varme. SÅ bliver det ikke bedre!
Jeg glæder mig altså helt vildt til at komme til Madrid!

Og måske et smugkig på et par brudesko ;0)

fisker sagde ...

Maaske ;-)

Uden Relevans sagde ...

Hvor finder du al den livsglæde :)

Sifka sagde ...

Hvor lyder det herligt altsammen. Økolam er bestemt ikke at foragte.

Gæt, hvem der kommer til Jylland til sommer? Mon du er hjemme?

Marianne sagde ...

Fisker: Hvis vi nu er søde... ;0)

Marianne sagde ...

Uden relevans: Jeg er måske bare ganske godt tilfreds med det der liv. Så kan man ikke andet end være glad.

Marianne sagde ...

Sifka: Det var en virkelig hyggelig aften. Jeg nyder at have så gode venner!

Og den der øko kølle, ser lækker ud. Nu må jeg se, om jeg kan finde ud af at lave den :0)

Og om jeg er hjemme til sommer! JA!!! Det ville være skønt med besøg :0)