blog top

fredag den 1. maj 2009

Når jeg ser et rødt flag...

Trods dagen er rød i dag, og det er en dejlig farve, så er det den gule farve, der for tiden fylder mit hjerte med glæde.

Jeg plejer ikke at være ret glad for gul, men i år er jeg vild i varmen.
I dag blev det til endnu et tørklæde og et fint lille krus fra Marco Friis begge med farven gul. Jeg har nemlig været i Århus, og kunne ikke modstå fristelsen hos Marco. Jeg har kigget og nydt længe, og i dag måtte jeg eje det fine krus med små billeder af to pistoler.
Jeg går ikke ind for våben, kun i kaffekrus.

I morgen skal niecen fejres. 4 år. Jeg ved, hun glæder sig. Gaver er købt.

Ellers er jeg så småt ved at tænke på, hvad der skal pakkes til turen til Madrid. Jeg tror, vi alle er klar. Både jeg, hende i Bruxelles og hende i Madrid. Vi glæder os vist alle ret meget.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er sikker på at I får det skønt I Madrid, jeg kender kun 2 af Jer der skal med, men jeg tror ikke at det kan gå galt :-)

Pas på Jer selv og hinanden.....

Mange hilsner
Birthe

Marianne sagde ...

Birthe: Vi skal nok passe på hinanden og få det rigtig hyggeligt, det er jeg slet ikke i tvivl om.

Nu har det været så længe undervejs og endelig er det snart tid.

Knus til dig!