blog top

torsdag den 25. juni 2009

New York...New York...

Jeg har været i New York. Ikke sådan fysisk, men i tankerne, drømmene og i glædens skær.Jeg har lige købt en ny guidebog om New York. Faktisk er det en venindes veninde, som har skrevet den. Vi har mailet lidt sammen, og skal sikkert mødes til en kop kaffe, når jeg kommer derover.
Bogen har jeg købt i netto for 59 kr.Den er god, for der er nye forslag at afprøve, end dem, man altid hører om. Jeg har nu fået planer om manicure og pedicure. Det må prøves, når hænderne er træt af at slæbe på indkøb og fødderne er trætte af at gå!
Der er masser af spise steder, som lyder gode og hemmelige, de må findes.

Skriv endelig, hvis I har gode forslag, som kunne være interessante.

Jeg indrømmer, at jeg glæder mig...

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder rigtig spændende - og sikke et sjovt tilfælde at det er en venindes veninde, der har skrevet guiden! Men mine fif om NY er nok lidt outdatede, jeg var der i 1968 :O)

Ha' en dejlig dag!

Marianne sagde ...

Madame: Ja, det er nemlig sjovt, at det er 'en man kender', som har skrevet bogen.

1968... måske er der kommet lidt nyt til siden da ;0)

Rigtig dejlig solrig dag til dig!

Anonym sagde ...

Kære Marianne!

Åh, hvor kan jeg godt forstå dig - jeg drømmer tit om NYC, som jeg har jo har en STOR kærlighed for :)

Det lader til at jeg må have dem bog og jeg skal nok få taget mig sammen, jeg har nogle ting liggende jeg skal have videre formidlet til dig :-)

Knus
Birthe

Marianne sagde ...

Birthe: Du må endelig købe den bog, for den griber det lidt anderledes an.

Og der er heldigvis god tid endnu til at få fif fra dig ;0)