blog top

søndag den 5. juli 2009

1 2 3...Vil bare lige sige...

...at det går til levesiden.

Jeg er begyndt at tælle ned. Der er fire uger til ferie, men inden kalder den københavnske familie. Der skal hygges, snakkes og leges med den lille nevø.

Men inden alle goder, skal der lige jobbes, og der kan jeg og tælle ned, for faktisk er der ikke mange arbejdsdage tilbage. Faktisk har jeg kun 1 arbejdsweekend tilbage, inden jeg stopper som pædagog.


Først vil jeg dog tælle ned til sengetid. Der skal soves endnu mere, end jeg allerede har gjort i dag, for at blive tiptop klar til i morgen.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at kunne tælle ned til både det ene og det andet :-)

Håber at du haft en god og afslappede søndag.....

Madame sagde ...

Det bliver spændende med alt det nye, der skal ske i dit liv, Marianne.

Rigtig god mandag til dig ;-)

Marianne sagde ...

Birthe: Det er nemlig dejligt og dog noget underligt, at stoppe med et godt job. Men jeg glæder mig :0)

Marianne sagde ...

Madame: Det er faktisk slet ikke til at forstå, alt det nye, som vil ske.

Men det bliver utroligt spændende.