blog top

mandag den 10. august 2009

Bare et lille pip....

Her er stille. Herinde, men der er ikke stille i min virkelige verden.
Jeg nyder vildt meget at have ferie, og er ved at vænne mig til ikke at skulle arbejde. Jeg er så småt ved at give slip på mit arbejde, for det skal jeg jo.Jeg har lavet meget i min første uge af ferien. Delt ferien med forskellige mennesker, jeg har mødt via bloggen.
Jeg startede med Stella Poliars med Anne og Frk. Maj. Meget hyggeligt. Øl, god musik og dejligt selskab. Vejret var fantastisk, men jeg har jo også ferie.
Midt i ugen tog jeg toget til et sted, hvor jeg aldrig har været før. Et skift på Fredericia banegård og videre derfra. Jeg endte hos Newyorkerbyheart og sammen med Nille havde vi nogle fantastiske timer.Vi fik selvfølgelig rigtig lækkert mad. Uhmmm...
Nille og jer tog en overnatning på et vandrehjem, så vi også havde timer dagen efter til fælles morgenmad.Det er imponerende, hvor nemt det er at besøge mennesker, man har mødt gennem blog. Det er fantastisk, at vi bare svinger så godt, at samtaler flyder, meninger, oplevelser og minder bliver delt. Jeg nyder det i stor stil.
I går var jeg ude at køre gokart. Jeg er ikke vild med den høje fart, men alligevel pumper blodet rundt, når farten bliver høj. Vi var 9 piger, der fræsede afsted, jeg blev nummer sjok. Pyt, det var sjovt. Bagefter blev der grillet.
Ellers har jeg nydt solen på min altan. Jeg var været på barselsbesøg og mødt den kære Holger for første gang. Sammen med en veninde og hendes lille Mai, fik vi holdt baby, drukket kaffe og snakket en masse. Vældigt dejligt. Jeg har fået leget med nevø og niecen. Jeg har fået afrimet min fryser, jeg har ryddet oppe i klædeskabet og i dag bliver det loftet, der får en tur.

Her var lige et lille pip. Jeg lever. Jeg har det godt. Jeg nyder. Jeg holder ferie. Jeg er her stadigvæk. Jeg er lige her.

4 kommentarer:

fisker & fernandez sagde ...

Som du hygger. Gad godt at der var tid til lige at ses i naeste weekend, naar jeg er i DK, men jeg er bange for at det maa blive naeste gang. NYD ferien og glaed dig til, hvad der er i sigte bagefter :-D

Anonym sagde ...

Flotte ben! :-D
Hvor er det bare skøn læsning, du er så meget til stede i livet og nyder det på den måde. Du forstår at få det bedste ud af din ferie, det ses tydeligt......

Marianne sagde ...

Fisker: Jeg har tænkt på dig og dobblet A, men regnede ikke med du fik tid til kaffe. Det kunne ellers have været hyggeligt.

Jeg nyder også til det, der er i sigte :0)

Marianne sagde ...

Birthe: Tak tak ;0)

Det er sådan en god ferie, hvor jeg får lavet meget, oplevet men også slappet af.
Lige som jeg kan lide det.