blog top

fredag den 14. august 2009

Kitte-Kitte-Kitte....

Forleden hentede jeg mosterbørnene fra henholdsvis børnehave og fra børnehaveklasse. Det er nyt. At gå alene i børnehaven for niecen, og nyt for nevøen med det der skole.

Derfor ville jeg være Søde moster og hente dem begge to.

Vi tog hjem til mig, hvor boller og cacao var klart. Hvor noget af mit gamle legetøj fra loftet blev hentet ned. Simpsons kom på dvd'en og is blev spist.
Jeg skulle have fat på Søde mis og da den ikke kom, da jeg kaldte på den, forslog niecen:
'Prøv at sige kitte-kitte-kitte.'
Det hjalp, og det gav smil, for det var som at høre min Farfar kalde på vildkatte ved sit hus, når de skulle have mad.

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Haha, sikke en dejlig historie - tænk at det hjalp at se 'kitte-kitte-kitte' ;O) Det må jeg huske, når mine to mislinger er pist væk ...

Rigtig god weekend!

Anonym sagde ...

Godt at de kunne hjælpe dig med at kalde den til dig :-) Jeg må begynde at kalde på prinsessen på den måde, for hun ignorerer mig TOTALT!
Tænk at være barn hos dig, de er heldige de børn at de har en søde-moster :-)

Knus

fisker & fernandez sagde ...

Hvor er de soede! Og sikke et trick, maaske er din niece i virkeligheden 'kattehviskeren' ;-)

Ha' en en dejlig dejlig ferie! Jeg er meget misundelig og glaeder mig til at se billeder og hoere historier :-D