blog top

lørdag den 26. september 2009

Awesome?...

Anne har taggget mig. Det er jeg glad for, specielt hendes ord om, hvorfor jeg blev det.


Ti ting skal fortælles:
  1. Jeg bliver måske snart droppet som bloddonor. Mine årer er for lille
  2. Jeg har ikke lyst og glæde til slik, hvilket er meget underlig
  3. Jeg er ofte veninden, som har overblikket og altid arrangerer sammenkomster og gaver
  4. Jeg er bange for hunde
  5. Jeg er begyndt at tænke over, hvordan jeg taler, så der ikker er for meget dialekt på
  6. Jeg er meget pligtopfyldende og pjækker aldrig
  7. Jeg stalker på FB, og jeg indrømmer det -(jeg tror, han gøre det samme)
  8. Jeg snakker med mine katte og de miauver med mig
  9. Jeg er oppe og træne 6 timer om ugen og nyder det helt vildt
  10. Jeg er til tider et for ærligt menneske
Jeg har valgt ikke at sende videre, for alle har vist fået den nu :0)

Ingen kommentarer: