blog top

søndag den 31. januar 2010

Det er da vist søndag...

Kjolen blev skiftet ud med en bluse. Pungen tømt for su og en masse drinks blev drukket.

Der blev snakkes, unge fyre charmede, billeder taget, veninden fik en bodytequila -dog uden tequila. Sms'er sendt det meste af natten.
Det blev morgen inden sengen var i syne. Klokken var næsten syv.

Nu forsøger jeg at komme til mig selv. Badet er lige taget, magtede det ikke før. Der skal læses om JavaScript, men det er som om den tunge teoribog er svær at åbne.

Det er søndag. Ferie er slut. Jeg glæder mig faktisk meget til at gense klassekammeraterne og komme tilbage og lære nyt.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

det lyder som om du har haft en god og sjov lørdag aften :-)

Anonym sagde ...

Når du går i byen, er det vist altid 100%, Marianne... Sejt ;-)

Marianne sagde ...

Birthe: Det var en sjov lørdag, men knap så sjov søndag ;0)

Marianne sagde ...

Fisker: Det var ikke meningen, at det skulle blive så sent, men pludselig blev lyset tændt og vi blev smidt ud.
Heldigvis fik jeg mad inden sengetid, så søndagen har ikke været med ret mange tømmermænd, dog bare så træt træt træt ;0)

Donald sagde ...

Av av av, det er en hård nyser at læse teori når man har været så længe ude!

Det vanskelige ved Javascript (synes jeg) er at fange ideen med det.

Man kan lave en masse simple eksempler, men de viser ikke den rigtige styrke af javascript.

Javascript kan snakke med en server mens brugeren sidder og arbejder eller kigger.

Javascript bruges til at indpakke java-programmer (appletter).

Jeg håber du er kommet over week-enden. Nu gælder det om at komme i ly for sneen :)

Marianne sagde ...

Donald: Du har fanget mit problem helt præcist! Det er så svært at fatte ideen med java, og ikke kun nøjes med små simple øvelser.

Jeg fik ikke læst ret meget den dag med tømmermænd... og stadigvæk er der en evig dårlig samvittighed over ikke at øve sig mere.