blog top

søndag den 6. juni 2010

Den dag natten stille begyndte...

Jeg har haft en fantastisk weekend. Jeg smiler. Trods jeg måtte melde afbud til den skønne Fisker.

Jeg var inviteret til pigehygge i dobbelt A. Tænk, jeg var inviteret med til pigehygge med hendes veninder, og hvor ville jeg forfærdelig gerne have været med, men jeg måtte være voksen. Godt støttet af Pernille selv, måtte jeg træffe beslutningen og blive hjemme sammen med mit eksamensprojekt. ØV, det er ikke sjovt at være så voksen.
Heldigvis fik vi talt i telefon, og hvor jeg nyder at kende hende Pernille.

Søndagen er brugt i en anden by med dobbelt A. Studiet kalder derude, og 5 timer blev brugt, før printeren kom på arbejde. Nu er opgaven klar til at blive afleveret i morgen.

Jeg smiler endnu. For det føles som om weekenden har varet i tusinde år og fyldt med tusinde ord...jeg smiler, mens jeg tusser rundt med musik og natten stille begynder.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ærgeligt at du ikke kunne mødes med Pernille, men der er jo ikke tid til det hele......

Jeg elsker tiden, hvor dag bliver til nat og stilheden sænker sig - der tænker jeg så godt og roen falder over mig :-)

Marianne sagde ...

Birthe, Ja vildt ærgerligt!!! Men sådan er det jo med eksamen.

Lige nu bliver aftenen brugt på at læse. LIge før natten kommer. Det er nemlig en god tid, lige der midt imellem :-)

Fisker & Fernández sagde ...

Ja, oev boev! det var en skam at det faldt sammen med din eksamen. Men jeg syntes vi begge var ret fornuftige omkring det - vi kom i hvert fald frem til en ret god konklusion ;-)

Naeste gang...

Marianne sagde ...

Fisker, Dejligt at få talt med dig, selvom vi ikke kunne ses!
Næste gang!

Håber I havde en dejlig og hyggelig aften, men det er jeg nu ganske sikker på.