blog top

tirsdag den 27. februar 2007

Dejlig fridag

Jeg har brugt den hos tandlægen. 1 time med åben mund og en masse ting inden i. Jeg skulle have bygget en tand op med plastik. Det er i stedet for en krone.
Så har jeg været på cafe. Dejligt frisklavet stempel kaffe og kage, uhmmmm
Så har jeg vasket tøj og gjort rent. Dejligt når det er overstået ;-)
Sofaen kaldt og tæppet fundet frem.
Jeg er lige nu kommet op af badekaret, hvor lavendel sæbe var kommet i, så nu er jeg varm og dejligt afslappet.

Jeg er ved at læse faglitteratur og en roman, Signe.
Signe er god, så det er fint nok at læse faglitteratur ind imellem, så holder bogen længere.
Af faglitteratur er det om Hot-teams og at komme på vinderholdet, hvilket jeg gerne vil :-) og så læser jeg noget erhvervspsykologi.
Der er en aktiv og udviklende stemning på min afdeling, og der bliver læst, bytte litteratur og snakket om det vi læser. Vi udvikler os sammen. Jeg tror vi alle er på vinderholdet på min arbejdsplads.
Nu vil jeg læse mere.

Imorgen kommer søster fra København. Det bliver hyggeligt. Der er lavet aftaler om at spise hos alle søstre sammen med mor. Det skal nok blive hyggeligt. Jeg regner med at hoppe på en af aftalerne og skal have hende og mor ned på lørdag.
God aften

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som en dejlig fridag, selvom jeg nok gerne ville have været foruden tandlæge-besøg...
Jeg har også læst Signe. Jeg synes, den var fantastisk! Nyd den! Det er godt at strække den, jeg ville ønske, at jeg kunne læse den igen uden at vide noget om den...
God aften til dig.

Marianne sagde ...

Mia- Det har været en dejlig dag. Selv med tandlæge ;-)
Med hensyn til Signe; jeg nyder den
Også god aften til dig