blog top

fredag den 2. marts 2007

Weekend nu

Jeg fik weekend i går kl 15. Solen skinnede, foråret er på vej. Jeg kunne mærke glæden i maven.
Jeg besøgte min far og farfar på kirkegården. Underligt jeg ikke har set min far i live i 4 ½ år. Jeg syntes ikke det skulle være så lang tid siden. Måske fordi han stadigvæk er så levende i mine drømme.
Jeg savner ham stadigvæk og kan stadigvæk tænke at skulle huske at fortælle ham en oplevelse.

Det er snart 1 år siden min farfar sov ind. Ham savner jeg også, for i ham kunne jeg stadigvæk se glimt af min far.
I går fik de blomster i fine farver. Jeg kommer ikke så tit på kirkegården. Det er der deres urner er, mens de er i mine tanker.

Tandlægen skal lave det sidste idag, så er der et bankbesøg, venindebesøg og aftensmad hos storsøster med alle de andre i aften.

Rigtig god weekend, når I når så langt

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

God weekend til dig ogsaa, Marianne:-)

Anonym sagde ...

Kan du have en rigtig god weekend:-)

Marianne sagde ...

Fisker & Fernández- Mange tak og god weekend til jer

Judith- Også rigtig god wekend til dig