blog top

fredag den 16. marts 2007

Fredag morgen og min første kop kaffe

Nu er kl 7.
Min første kop kaffe er klar.
Min hovedpine er væk. Jeg måtte krybe til korset og tage et par piller. Noget jeg sjældent gør. Så fik jeg sovet, og den er heldgvis væk.
Jeg er klar til en god weekend med fødselsdag, læsning og afslapning.

Jeg troede, jeg kunne sove længe, i al fald havde jeg muligeheden for det i dag. Ingen træning i dag. Jeg har været afsted de sidste 4 dage fra morgenstunden, men jeg er ikke god til at sove længe. Så nu er jeg oppe.

Jeg vil senere sætte nogle forårsbilleder ind på min blog.

Og så vil jeg lige sige, at I stadigvæk kan nå at komme med på blogtjek 07. Kig i siden og klik.

Rigtig god fredag

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Marianne
Typsik dig, at du allerede er oppe på din fridag :-) Jeg håber solen skinner hos jer. Det gør den her, og jeg tror, det bliver en god dag. Jeg skal på uni, så til reception og i aften i bio. Det kunne være hyggeligt, hvis du kunne komme med!
Jeg drikker kaffe og skal snart afsted. Hav en rigtig god dag Marianne.

Marianne sagde ...

Henriette- Mange tak. det lyder til at du igen har besat hele din dag ;-) Jeg håber den bliver god. Det er da dejligt at slappe af i aften i bio. Jeg skal også have mere kaffe inden jeg skal til møde.
Vi snakkes, Henriette