blog top

torsdag den 2. august 2007

Og blodet fossede ud...

Ok, så slemt var det nok ikke lige. Der blev kun tappet 4 gals blod, for at finde min blodtype og se at jeg er rask til at kunne bruges. Jeg får besked om 14 dage, men mon ikke jeg er fin nok!

Der er belvet spist lune nybagte boller hos søster, nevø og niece.
Senere blev det til pandekager hjemme hos med og en tur på legepladsen. Det er dejligt at have ferie.
1 times træning er det blevet til her til aften, og nu skal der slappes af.

I går var jeg til fodboldkamp og hvilken kamp det var. Jeg er glad for jeg tog med ex'en, min ex- svigefar og en kammerat.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Flot initiativ, at give blod. Jeg har selv en søn der i indtil flere operationer har behøvet meget blod. Det er et uundværligt middel for at mange mennsker kan overleve.
Jeg kan ikke selv være fast donor, men jeg har en speciel blodtype sammensætning, der gør at man af og til ringer til mig og så giver jeg så meget jeg kan. Sidst skulle de have fyldt 50 hætteglas, men ved 36 kom der ikke meget mere ud.....
Vi Far har været bloddonor hele sit liv - og som barn var jeg altid med ham - når han skulle tappes.

Marianne sagde ...

maianne/københavn- Jeg ved heller ikke hvofor det har taget mig så længe at blive donor. I min familie har både min mor, far og søster været det i mange år.
Jeg er pircet og har en tatoo, derfor har jeg natuligvis måtte vente. Da jeg fandt ud af at jeg kunne melde mig til på nettet, var det meget nemt. Så blev det gjort.
Jeg håber at blive godkendt og jeg glæder mig til at give blod!

Andrea sagde ...

Kender du så ikke din blodtype, får de - forhåbentligt - godkender dig?

Marianne sagde ...

husejer: Jeg fik den lavet da jeg tog biologi på HF, men kan ikke huske den. Det er vist den mest almindelige. Men jeg får ikke besked før.