blog top

fredag den 3. august 2007

Sol sol sol

I dag skal der bare slappes af!

Jeg drikker kaffe og har endnu ikke været i bad. Jeg skal dovne og hygge mig.
Jeg tror, jeg snart begynde at pakke kufferten, for om få dag hedder det over 25 grader om dagen.
Mon jeg kan holde til det!
Det er jo min første chatertur og badetur, jeg skal på. Aldrig har jeg holdt ferie sådan.
Jeg plejer at holde ferie, som jeg gjorde det i Berlin. Opleve, spise, shoppe og gå en masse. Nu hedder det afslapning, læsning, sol, sol, sol og badning. Jeg glæder mig til at prøve, om det er mig.

Det er jo med en kollega jeg skal rejse, og en anden kollega soml vi mødes med dernede, da hun skal med hendes veninde. Imorgen skal vi mødes og havde det sidste på palds. Vi har også inviteret en anden kollega som desværre ikke skal med, men meget gerne ville. Hun skal dog holde ferie med hendes kone nu, så hun må komme med næste gang.

Der kommer ingen computer med, så her bliver stille. Det må jeg vende mig til, en hel uge uden net, tv, blogging og nyheder.... Jeg håber det går :-)

14 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Åh, hvor bliver det da bare dejligt.
Jeg er normalt heller ikke til badeferier, men lige nu ville jeg virkelig ønske, det var mig, der skulle afsted.

Jeg kommer til at savne dine indlæg, mens du er væk.

Marianne sagde ...

Anne: Tak for dine søde ord og jeg kan kun sige det samme til dig. Jeg vil savne at følge dig i en hel uge.

Jeg glæde mig til det. Bare at dase i en helt uge! Men jeg kommer virkelig til at savne at tjekke indlæg og væe med i snakken på bloggen. Tænk en hel uge unde internet eller computer!!!!

Anne O'Manne sagde ...

Tiden kommer da til at flyve afsted dernede i solen, og du kommer sikkert slet ikke til at savne hverken computer eller blog.

Jeg håber ihvertfald, at du får en rigtig dejlig ferie!

Anonym sagde ...

Det lyder godtnok bare skønt!! Håber du får en dejlig ferie, og jeg glæder mig til at høre om den når du kommer hjem! Ta nogle lækre billeder (af lækre strandløver...)

Marianne sagde ...

Anne: Tak, jeg håber også den bliver god :-)
Jeg vil savne at kunne kigge forbi og så lidt nyt hos jer. Men jeg tror da også tiden vil gå hurtigt, for det er også min sidste uge af min ferie, og den plejer at gå hurtigt. Så kalder arbejdet igen.

Marianne sagde ...

therese: Jeg vil tage en masse billeder så der er lidt at se på, når jeg kommer hjem. Og mon ikke der kunne snige sig et par strandløver ind ;-) Det håber jeg

Mia sagde ...

Ha' en rigtig god ferie.

Jeg vil nu altså komme til at savne dig her på bloggen, men så må du jo tage revanche når du kommer hjem ;o)

Andrea sagde ...

Bliver spændende at høre om du får abstinenser efter digitalt og elektroniskt legetøj.

Jeg vil i hvert fald få abstinenser efter dine dejlige indlæg og besøg i min blog.

Dase-sol-ferien er dig nu vel undt - sådan en græsk salat med et glas kold retsina til er nu herligt en fløjlssort aften i de varme lande ;)

Anonym sagde ...

Nyd det nu - det er skønt at ikke skulle beskæftige sig med andet end hvad man skal have at spise til aften.
P.s: Tag lige solen med hjem til Danmark

Marianne sagde ...

mia: Tak for det. Det er heldigvis først på søndag jeg tage afsted, men så bliver der også stille. Jeg skal nok skrive en masse når jeg kommer hjem.

Marianne sagde ...

husejer: Mange tak for dine søde od. Det gør mig glad, at jeg bliver bemærket :-)
Jeg tror virkelig jeg komme til at savne mine elektroniske ting, men der er ikke noget at gøre ved det. Så er der bare en masse at fortælle når jeg kommer hjem.

Jeg glæder mig nu, hvor jeg er ved at pakke lette kjoler ned.
Retsina... det må jeg huske, du havde jo held med at anbefale sidst jeg var afsted :-)

Marianne sagde ...

marianne/københavn: Jeg skal gøre mit bedste for at tage sol med hjem til jer :-) Jeg ved ikke hvad jeg skal forvente af rejsen, men jeg glæder mig til gæsk mad :-)

Anonym sagde ...

Du må ha en rigtig dejlig ferie, og brug nu kameraet flittig så vi kan se masser af gode billeder:-)

Marianne sagde ...

judith: Mange tak for det. Jeg skal pøve at tage mange billeder, så I kan få mulighed for at se lidt sol, når den nu ikke er her i DK ;-)