blog top

torsdag den 29. november 2007

Hjemme igen

Jeg er hjemme igen efter 2 laaange dage med megen information og nye ting. I går havde vi undervisning til kl 20.30! Men det har været SÅ interessant, at tiden er gået meget hurtigt.
Jeg har lært en masse, og har også oplevet, at jeg kan en masse. Det er fedt, at tingene er til at forstå og opgaverne kan løses nemt.

Da vi havde fri i går, blev rødvin proppet op og der blev hygget stille og roligt.
Jeg har aldrig været på kursus med overnatning før, men fandt ud af, at man 'plejer' at hygge lidt bagefter.
Helst ville jeg måske bare være hoppet i min seng og set tv, men jeg nød faktisk det sociale.

Nu er jeg bare træt. Jeg har fri imoren og lørdag, for imorgen skal jeg til julefrokost med mine kollegaer. Det skal nok blive sjovt. Vi kan nemlig hygge, feste og have det sjovt samme, både på arbejdet og udenfor arbejdet.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er ikke altid nemt lige at kende til de forskellige kursus kulturer - godt du nød det....

Marianne sagde ...

Shabby-Marianne: Jeg nød det meget og skal bare i gang med at prøve af :-)