blog top

fredag den 30. november 2007

Huskeliste til en fredelig fredag

Dampende varm kaffe står her ved siden af en stak regninger for bøger og et enkelt blad....

Jeg har det sidste stykke tid fået købt en del bøger og de skal betales nu. Og så har jeg vist kommet til at sige ja til lidt dameblade for jeg blev lokket af en medfølgende parfume. Det kommer jeg altid på!

I dag skal jeg:

  • Til frisør og forkæles
  • Købe de sidste julegaver for en af beboerne til hendes familie
  • Måske spise på Jensens med min Mor og søster
  • Få slappet lidt af inden......
  • jeg skal til JULEFROKOST -Jeg glæder mig!
Og så fik jeg en aftale i næste uge med en sød pige i Århus, hvor vi skal spise noget mad, drikke kaffe og købe julegaver (måske en enkelt til mig selv). Jeg glæder mig rigtig meget!

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

Det lyder som en rigtig god dag :-)
Hav en dejlig en og resten af weekenden med!

Anonym sagde ...

Ej en lækker fredag! Blev dit nye hår fint? Måske man får det at se ? ;-)

Marianne sagde ...

lotten: Mange tak, det er en god måde at starte en weekend på, selvom den på søndag står i arbejdets tegn :-)

Marianne sagde ...

therese: Min frisør havde forslag og jeg havde, så det blev et kompromi. Måske kommer der et billede senere ;-)

Nille sagde ...

At købe bøger er jo den største glæde.... næsten! Så må man tage regningerne bagefter!!!!

Rigtig god julefrokost - lyder som en dejlig week-end!!! Jeg har juleabstinenser efter glögg, æbleskiver og dansk julehygge tror jeg ;-)