blog top

torsdag den 17. januar 2008

Jeg er blevet spurgt...

I går blev jeg spurgt, om jeg ikke vil have et fitnesshold med 1 træningsaften om ugen.
I dag blev jeg spurgt, om jeg ikke ville være hårmodel, hvor jeg skal sidde foran 30 frisører i Esbjerg i Marts.

Det første takkede jeg pænt nej til og det andet siger jeg ja til i morgen.
Det skal nemlig klippes med både pænt og punket. Så vil jeg gerne. Hellere punket end poppet. Og jeg kan beholde mit sorte hår.

Jeg har en aftenvagt i sigte, men der er fint. Vi skal til ridning, og det er noget der sættes stor pris på. Kl 22 i aften har jeg weekend :-)

8 kommentarer:

Lotte sagde ...

Det er altid dejligt, når nogen har lyst til at spørge om den slags :-) Tillykke med det!

Og tak for det skraldgrin, som det fremkaldte, at du mangler et 'r' i dit indlæg. Jeg kom til at forestille mig en punket, sort frisure et meget intimt sted, he he.
Eller er det virkelig en fisør, der skal klippe dig, for så må jeg sgu tage hatten af for at du stiller op som model OG at du deler det her på bloggen :-D

Marianne sagde ...

lotten: Det er det nemlig :-)

Og det er selvfølgelig en fisør, nu skal det ud til jer alle og måske kommer der et billede ;-)


Neeejj... måske er det ikke helt sådan ;-) Men godt jeg kunne få dig til at grine :-D

Lotte sagde ...

Det er altid dejligt med et uventet grin :-D

Anonym sagde ...

Marinne, tillykke med alle dine tilspoergelser :-)
Det lyder spaendende med ny fisure, og saa foran saadan en flok. Det skal nok blive godt :-)

Nille sagde ...

Lidt af et skulderklap med træningen - tillykke! Selvom man siger nej er æren der stadig!

Frisør-fiduseriet skal nok blive sjovt... jeg har selv gjort det mange gange. Så længe man sætter sine grænser inden er det helt fint!

Glæder mig til at se resultatet ;-)

Marianne sagde ...

lotten: Det er faktisk ret dejligt at komme til at grine ;-D

Marianne sagde ...

fisker: Det skal nok blive ok, og hun bliver glad, når jeg ringer i morgen og siger ok.
Hvis det ikke bliver godt, gror mit hår heldigvis hurtigt :-)

Marianne sagde ...

nille: Ja, det var det, men jeg må indrømme, at jeg har lagt mine kræfter i foreningsarbejde. I mange år var jeg træner for børnegymnastik, så jeg orker ikke mere, og med mine skiftende vagter, kan det blive svært at få det til at virke. Men jeg blev da glad :-)

Med håret. Ja, det skal nok bliv sjovt nok, det gror jo ud igen. Jeg ville bare ikke havde det farvet i en anden kæk farve eller få en for kæk, smart frisure. Det hun fortalte, kunne jeg godt sige ja til.