blog top

torsdag den 17. januar 2008

Vi ses

Jeg indrømmer her, at træningen i morgen er aflyst. Mine ben gør ondt og er meget ømme.
Så meget vægt var der altså heller ikke på! Men jeg tror, det er bedst at holde en lille pause, selvom jeg er stædig og gerne ville have været afsted.

Jeg skal have pakket lidt tøj til weekenden. Måske lidt af det nye, som jeg kom til at købe i dag på udsalg. Mit elskede nümph var på tilbud, så derfor måtte jeg bruge lidt penge på det!!!

Ellers skal jeg vist snart i seng med computer og en bog :-)

Til nogle af jer: Vi ses snart og jeg glæder mig!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha' en dejlig weekend. Jeg glaeder mig til at hoere mere om det, naar du er tilbage :-)

Marianne sagde ...

fisker: Mange tak! Og i lige måde. Jeg skal nok berette, hvad I er gået glip af ;-)