blog top

lørdag den 12. januar 2008

Planer for weekenden

Min weekend startede kl 15. Så var den arbejdsdag ovre, og sikke hurtigt. Vi fik lavet en bustur med beboerne, hvor vi så vand og heste græsse. Det vakte lykke!

Min næste weekend skal foregå i København.
Jeg skal jo på cafe og møde mange, mange mennesker over en øl eller to! Jeg glæder mig.
Ellers er søster og hendes kæreste ved at planlægge resten af tiden for mig. Gåtur, dejlig brunch, afslapning og snak. Jeg glæder mig.

Nu skal der bare slappes af og livet skal nydes :-)

4 kommentarer:

Sifka sagde ...

Nu er der bestilt bord til på lørdag, og skulle du gå helt kold af skræk, skal du bare fremstamme:"Motorrummet.", så bliver du ledt på rette vej:)

Marianne sagde ...

sifka: TAK for hjælpen ;-) Det må jeg huske, når jeg står og ryster i bukserne ;-)

Godt jeg ikke er den eneste, der kommer for første gang :-) Og sikke mange vi bliver. Det er helt vildt!

Madame sagde ...

Det bliver spændende at møde dig, Marianne, jeg glæder mig til på lørdag.

Marianne sagde ...

madame: Det bliver nemlig meget spændende. Jeg glæder mig også til at møde dig :-)