blog top

lørdag den 20. december 2008

Lige så stille, og så...

Stille lørdag, hvor jeg har slappe af. Købt det sidste til juledagene, så jeg slipper for kø og alt for mange mennesker.

Jeg har fået pakket alle julegavene ind. De er klar til at komme under træet.

Brændte mandler er lavet, for første gang har jeg forsøgt med det. Jeg var også i gang med salte mandler, hvor jeg fandt en opskrift hos hende her, men men men... sikringen er vist gået til ovnen, ingen lys eller varme. Forsøger med det lille udvalg, jeg har, af sikringer, men intet hjælper. I morgen skal der købes nye sikringer, og jeg må se om de salte mandler kan overleve, og så komme i ovnen i morgen.
Min opvaskemaskine er også dum, og jeg må have en reparatør til at se på den :0(

I morgen håber jeg, at få bagt brunkagerne.

God aften

6 kommentarer:

Sifka sagde ...

Sikke noget hø, håber det løser sig. Jeg skal igang med en nøddeblanding en af dagene, efter en helt ny og uprøvet opskrift. Det bliver spændende:)

Anonym sagde ...

Hvor træls med ovnen, men mon ikke mandlerne klarer sig?
Det er så hyggeligt at pakke gaver ind synes jeg, tror at jeg kunne blive professionel gave-indpakker :-)

Lyder til, at du har haft en rigtig hyggelig dag.......

Mange hilsner
Birthe

Marianne sagde ...

Næste gang Marianne :-) Den grønne sag er gudeskøn - jeg er vild med farven. Sikke en god oplevelse du har haft her i hovedstaden, hvorfor bliver du her ikke permanent?

Marianne sagde ...

Sifka: Ja, nu gad jeg lige så godt, og skulle også have lækker and, men så gik det skævt... håber sikringer i morgen kan hjælpe på det.

Jeg glæder mig til at høre om din nøddeblanding; mine er stadigvæk meget klistret!?!

Marianne sagde ...

Birthe: Jeg håber, at mandlerne klarer det til i morgen.

Jeg kan også lide at pakke gaver ind, trods for to katte, der gerne vil hjælpe til og stjæle ting og sager. Sikke et syn med mig løbende efter Søde mis med tyvekoster i munden ;0)

Marianne sagde ...

Shabby: Nemlig, næste gang ;0)

Jeg har haft den grønne på hele dagen; jeg er vild med den :0)

Nu ved jeg også hvor jeg kan træne hos jer, så nu er jeg vel tættere på at skulle blive fast i KBH!?!! ;0)