blog top

fredag den 19. december 2008

Nærmest lykkelig...

Jeg er hjemme igen.
Efter et døgn i den store by, hvor jeg har fejret fødselsdag, hygget, leget med nevøen som gylpede ned på mig, da jeg holdte ham over mit hoved. Godt han ikke ramte min mund... det var tæt på! Han er så vidunderlig sød.

Dagen startede i dag klokken 5. Der stod jeg op, for at komme til spinningstime hos min svoger. Min første time som øvede, og det gik faktisk godt!

Så frisk så jeg ud før start...
Så rød og svedig var jeg efter en times hård træning...
Jeg har nået at bruge lidt penge derovre. Nu har jeg vist en del godt at bruge tiden på...
... og Extras.
Og lidt nyt tøj. Blandt andet denne her... fra min ynglingsbutik, som nu desværre lukker.
MEN.... det bedste af det hele...
Jeg fik billetter til Antony and the Johnsons. På 6. række.
Søster tager med mig. Jeg har været til en koncert med ham før, nu skal jeg endelig opleve ham igen. Den bedste koncert i mit liv! Jeg er nærmest lykkelig...

12 kommentarer:

Sifka sagde ...

Godt at læse:)

Anonym sagde ...

Du er altså en cool spinning pige, Marianne :)

Marianne sagde ...

Sifka: Det var så ganske hyggeligt! :0)

Marianne sagde ...

Leif: Tak, Leif! :0)

Jeg ved ikke lige, hvor kønt det ser ud, men det er jo en fantastisk træningsform!

Anonym sagde ...

Hvor er det en flot kjole, jeg er vild med farven og snittet!! - godt valg :-)

Åhh, gylp!! Da jeg var au pair og Emma var baby gylpede hun som jeg aldrig har set nogen gylpe før!! Selvom vi håndterede hende helt FORSIGTIGT! så stod det ud af hende i lårtykke-stråler (bogstaveligtalt!). Jeg var totalt gennemblødt af gylp 3-4 gange om dagen i et par måneder - det var IKKE sjovt!!

God weekend :-)

Mange hilsner
Birthe

Kanonkuglen sagde ...

Hej Marianne: Tak fordi du kiggede forbi i dag, nu har du officielt "licenst" til at køre øvede spinning timer - og med bravour, jeg var imponeret over din indsats:-)!

Madame sagde ...

Det lyder bare så dejligt, det hele Marianne!
Og din nye, grønne kjole er skøn at skue.
Rigtig god weekend til dig :o)

Marianne sagde ...

Birthe: Tak, kjolen er på i dag :0)

Det der gylp, puha... vi havde lige talt om, tænk hvis han nu... og så kom detned ad mig. Det var hans mor han ramte dagen efter ;0)
Du kender det vist selv ;0)

Marianne sagde ...

Onkel Lars: Jeg er super glad for tilladelsen til de øvede nu. Tak! :0)

Du var en rigtig god træner, som kunne give info, så jeg godt kunne klare en time.
Husk at melde dig til den 27. Jeg er klar der!

Marianne sagde ...

Madame: Den grønne kjole måtte jeg bare eje ;0)

Rigtig god weekend til dig!

Lotte sagde ...

Kære du

Lidt forsinket tillykke med fødselsdagen. Det har været så hektisk her den sidste uges tid, så jeg er kommet lidt bagud med den slags...

Dejligt at læse, at du havde gode dag her i byen og at det flaskede sig med billetter og alt det andet.
Glæder mig til at se et billede af dig i den nye, grønne drøm!

Kram

Marianne sagde ...

Lotten: Det var søster som havde fødselsdag, så du er slet ikke forsinket ;0)

Du har jo virkelig haft nok at se til. Det lyder til, at du kom godt fra din arbejdsplads. Tænk, i det nye år, er det nyt job du starter på. Hvor må det være spændenden, men også dejligt med ferie nu :0)

Jeg havde et par rigtige gode dage i København. Næste gang jeg kommer ses vi, og det glæder jeg mig til!

Tænk, jeg fik billetter til 6. række. Helt vildt!