blog top

onsdag den 18. maj 2011

Målet er -snart- nået...

I et stille og roligt tempo, bliver bogstaverne synlige på skærmen og fylder siderne med ord, som fortæller om sociale medier og virksomheder.

Imens drikkes kaffe. Tanker tænkes. Der bliver snakket. Der bliver stirret ud i luften, og smil kommer ubemærket frem. Facebook og Twitter bliver tjekket. Alt imens hovedopgaven stille sniger sig op på 25 sider. Jeg er godt i gang.
Nogle af tankerne er selvfølgelig om den kommende søndag. Ruten bliver gennemgået, og jeg prøver at se det for mig. Tænke ruten igennem.

På søndag sker udfordringen. En udfordring, jeg ikke havde set komme før i september. Nu er jeg så tæt på målet.

Nye udfordringer skal til. Jeg tænker og forsøger at få dem til at spire. Jeg skal nok finde på nye mål i livet.

Ingen kommentarer: