blog top

lørdag den 18. juni 2011

Om lidt...

Om ganske kort tid kan jeg kalde mig Multimediedesigner. Om alt går som det skal.
To år er gået, siden jeg tog beslutningen om at sige et 37 timers godt job op.
Nu står jeg snart ved målstregen. Med fremtiden foran mig. Åbne muligheder. Men jeg har valgt.

Mit hjerte banker for mennesker. For at arbejde med mennesker. De sidste mange måneder har jeg haft et savn i hjertet. Derfor har jeg valgt at søge tilbage. Tilbage til min pædagogiske identitet.
Jeg vender hjem til min gamle arbejdsplads. Ikke i en fast stilling, men med timer nok til at leve. Det er nemlig lige netop den målgruppe, jeg gerne vil arbejde for og med.

To år er gået. Jeg har forandret mig. Ser verdenen anderledes. Nye mennesker har præget mig. Jeg har lært nye sider af mig, som menneske, at kende. Jeg har lært, at jeg godt tør springe ud i noget nyt. Rive sikkerhedsnettet væk under mig. Jeg kan overleve, og jeg har modet.

Med de nye erfaringer starter der snart et nyt kapitel i mit liv. Jeg har troen på, at det bliver et godt nyt et.

Ingen kommentarer: