blog top

lørdag den 28. maj 2011

Sig det med ondt i halsen...

Kroppen har sagt pause. Den siger det ikke med blomster, men med ondt i halsen nu på 4 dagen, med frossen krop og øjenmigræne to dage i træk.

Jeg har trænet andet end løb. Endelig er der step og pump tilbage på træningsprogrammet, men jeg har måtte  indset, at de 6 timer, der var planlagte var ikke i overensstemmelse med, hvad kroppen ville.
Jeg lytter og er sød ved kroppen, for den gav mig den største gave i søndags ved at fører mig igennem en maraton.

Jeg sidder tilbage med en underlig følelse. Næsten nedtrykt. Over at have træet så intens det sidste halve år, så gennemfører til ønsketiden, og så er det slut. Det er tomt. En ensom følelse, at målet er nået.
Andre har fortalt mig, at det tit er sådan efter et stort mål.

Nu er mit næste mål hovedopgave og en eksamen. Så er den uddannelse slut og endnu et mål nået...

Men først er næste mål min fødselsdag på mandag. Næste tal er 36 år. Jeg nåede at løbe mit første maraton inden ;-)

Ingen kommentarer: